Vilket väder!

Hej igen!

Och Julia hon bara sover och sover,det är så olika från dag till dag,vissa dagar sover hon knappt nåt,och andra dagar sover hon flera timmar i sträck. Hon har ännu inte kommit in i några såkallade rutiner.Får väl se när de dyker upp. Ska här snart nån gång skriva en liten förlossnings berättelse och om lite annat hur allt det här startade bl a.

Vilket härligt väder det har varit i dag,soligt och allmänt skönt.Jag och Julia har varit och gå till Hertsön där R:s pappa bor,tog typ 30 min gå dit.Och så lyssna på musik i ett par nya Koss hörlurar som R fick när han fyllde år,skit bra ljud i dom. I morgon är det ju Valborgsmässoafton,vi ska inte göra nåt speciellt...jag och Julia blir hemma och R ska jobba 15-24 så det kommer inte händå nåt speciellt. Är ju ju vanlig vardag i morrn så jag funderar på att fara till Bvc om de nu har öppet och väga gumman för att se hur mkt hon gått upp i vikt,kan va roligt veta :-)      Julia ligger i sin vagn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0