Första inlägget!

Hej på er!
Är ju tänkt jag ska skriva här i bloggen,var ju som därför jag skaffade den.Men det är så att vissa dagar har man inte ork eller lust. Dessutom så har jag ju lillen att ta hand om,hon är vaken nästan hela dagarna och vill ha min uppmärksamhet så man har inte så mkt tid här framför datorn. Men jag ska försöka skriva här så ofta jag kan.

Kanske ska berätta lite om mig själv: Jag heter då Sara fyller 29 år i år.Bor i en lägenhet i Luleå tillsammans med min pojkvän och så våran gemensamma dotter Julia som snart är 10 v gammal. Jag är ju då föräldrar ledig med henne nu,annars så jobbar jag på Max inne i stan. Jag gillar att göra det mesta,fast just nu blir det ju rätt så mkt film och tv tittande när man håller på ammar henne,och så endel promenader med vagnen såklart...då vädret tillåter och man inte är så trött,det tar rätt så mkt på krafterna att amma har jag märkt. Blir inte mkt gjort här hemma kan jag säga,så oftast ser det ut som fan.Men som tur är så har jag en hjälpsam pojkvän som hjälper mig städa o tvätta o såna saker. Har en rätt så krävande dam vid namn Julia ;-) .Gillar att lyssna på musik,är en allätare vad gäller musik smak.

Kommer som inte på nåt mer att skriva just nu,är för trött.Tänkte bara skriva ett kort inlägg,så ni vet att jag lever :-)

God natt!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0