Regn & rusk

Yeey!

Sitter här nu igen,mitt i natten typ.Men jag är inte trött,har inte gjort så mkt i dag...det har varit så tråkigt väder med regn o blåst,inte roligt gå ut då. Men i morrn ska vi försöka ta  oss ut en stund. Kanske att vi far på baby massagen.Julia har inte sovit mkt idag,bara powernapat några gånger...annat var det i går då sov hon halv dagen nästan.

Som jag sa tidigare så var vi ju till Arcus mässan i går,jag ,Julia och mina päron,men inte var det mycke att se där,lite  stånd mot för va det har varit förr. Köpte bara lite bröd,frukt och en liten rökt lax bit that´s it. Men det var roligt komma sig ut,se på folk o så.

I dag kom det förbi en gubbe från Trygg Hansa för att informera o prata om barnförsäkringar,det var välbehövligt..även fast jag inte fattar mycket av det dom säger.Men ia f så skaffade vi oss en försäkran,det är ju viktigt  och bra för oss och gumman såklart att ha om det nu skulle hända nåt. Hmm vet som inte  vad jag ska skriva,det står still i huvet på mig.Men jag lägger ut en bild på Julia i af :-)       Julia ligger i sin säng och spanar :-) Min söta lilla pluttis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0