Blää

Har inte mått så bra i dag. Jag har nämligen fått mjölkstockning och det gör så jävla ont i bröstet,det är ju som att bröstet blir inflamerat så det är alldeles rött och varmt. Så jag har även lite feber,känner mig sliten och orkeslös får hoppas det är bättre i morrn för jag verkligen hatar vara sjuk för det är ju som att ha flunsan när man har mjölkstockning. De är  det att jag har slarvat med att täcka mina bröst då jag varit ute,det är inte sommar längre, det känns i luften,men det är så att jag inte tänker på att ha mer kläder på mig ute nu även fast det är soligt, man är så virrig. Så typiskt mig.

Julia har somnat  nu få se om det är för natten. Men det är i af tidigt för att vara henne. Hon brukar ju inte somna förrän efter elva oftast. Jag har inte orkat göra någonting i dag,typ bara sovit så få se när man somnar till natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0