Hej hopp

Skriver bara ett kort inlägg för att säga att vi lever och mår bra. I helgen har det inte hänt så mycket faktiskt,mest tagit det lugnt. Julia är pigg och kry annars, när hon racear i sin gåstol så går det med en himla fart hon är så duktig. Ser så gulligt ut när hon staplar sig fram och ibland nästan små springer för hon blir så ivrig hihi. Mamma är stolt över sin lilla prinsessa :-)

I kväll har vi sett film: All the boys love Mandy Lane. Ingen höjdar rulle precis,konstig handling och konstigt slut. Nåja,har sett sämre filmer fast detta är då ingen jag direkt kan rekommendera. Pappa R är ledig hela  veckan vad han vet än så länge så få se vad vi hittar på. I dag skjutsade jag mina päron till Kallax,de åkte till Sthlm och ska vara där till på Onsdag, är rätt så avis faktiskt. Tycker det är så fint i Sthlm.

Tror jag ska ta och ringa till Ateljé Grodan och boka tid för  fotografering av Julia snart. Få lite fina studio bilder att ha uppe på väggen blir nog jätte fint på lill stumpan.

Dax gå sova nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0