Feber

Händer inte mycket här måste jag säga.I kväll kom hyllan som vi beställt från Ikea. Så Richard håller på motera upp den men han upptäckte då att en grej saknas så den lär inte komma upp i kväll i af. Fast jag tror den kommer bli skit bra ändå tillslut.

Som jag skrev tidigare så håller ju J på att få tänder för fulla muggar. Så hon har feber i kväll. Tyckte hon kändes varm så jag tog tempen: 38.8 hade hon. Stackars liten!  Är visst väldigt vanligt att de får feber när tänder är på gång. Så jag gav henne alvedon precis så hoppas den går ner:

I morgon ska hon på läkarbesök här på Bvc. 6 Månaders kontrollen. Ska även mäta och väga henne för att se om hon gått upp i vikt. Var ju inte så bra sist!
Hon ville inte äta av mina pureér som jag gjort. Men gröt åt hon :-) Hon e speciell min gumma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0