Nytt

Har just lagt  Julia i sängen klockan är cirkus 23.00,hon ligger och pratar där för fullt hihi låter så gulligt. Det är sent för henne att gå lägga sig denna tid jag vet,måst försöka lägga henne tidigare...komma i andra rutiner men hur ska det går till egentligen för hon är svårflörtad vad gäller det mesta. Hon sover ju hela nätterna (än så länge i af) vilket är så himla skönt.
Just nu är det en till tand som är på gång,är brevid den andra tanden på underkäken så hon har varit lite små grinig dessa dagar. Vill vara mycke i famnen å så. Och ibland så biter hon mig i bröstet och det är INTE skönt kan jag säga! Skriker av att det gör så ont så hon tittar på mig och undrar säkert vad jag håller på med.

Var förbi Barnens Hus i dag och kikade,köpte inget märkvärdigt. Bara blöjpåsar och ett paket med tack kort som jag ska skicka iväg åt alla som var med på lilla Julias dop!  Pappa Richard var på fest i går så han har legat väldigt lågt i dag plus att han är lite förkyld (bara inte Julia får det). Så man har fått ta hand om 2 personer i dag hehe ;-)

Fick mig en ny telefon i tisdags på Phone House,det blev en Sony Ericsson C901. Och är hittils mycket nöjd med den. Till det köpte jag ett trådlöst headset,det är en sån som man använder via Bluetooth. Den förra telefonen jag hade gillade jag inte riktigt,den var för tunn plus att jag ofta fick höra att det skrapade i luren då man pratade. Det var en Nokia 5310 Xpress Music.

Nåja det är allt för i dag. Nu ska man gå sussa. Ha det bra!

Stå/gå i gåstolen är såå roligt ;-)






Kommentarer
Postat av: anders

hej där!! ja den där moppen gillar hon verkligen...

2009-08-23 @ 11:46:53
Postat av: Sara

Ja verkligen. Är bland det bästa hon vet :)

2009-08-23 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0