Grattis på mig själv!

I dag så fyller man ju år. Vilket inte känns så kul på det sättet att man blir ett år äldre och närmare 30. Fast såklart det är roligt fylla år när man får en massa fina presenter :-) I går var ju mina päron och min äldre bror med familj här och fikade . Och i present fick jag bl a pengar att köpa lite kläder åt MIG själv hehe, en blomma+vas och ett halsband. Av mormor fick jag en hel lax. Och av Richard så fick jag en parfym: Paris Hilton- Can Can heter den och luktar gudomligt gott. Vill tacka alla så jätte mycket för de fina sakerna!

I morse så ringde min yngre bror till mig och grattade. Och det var såå roligt prata med han för det gör vi inte ofta kan jag säga. Han bor i Malmö så det är ju så att man inte heller kan hälsa på´na. Skulle vara roligt åka ner och hälsa på men det går ju inte nu när Julia är så liten än.

Min telefon är helt fucked up. Julia har fått tag på den och sugit på den så den är helt blöt. Har nog fått nån slags fukt skada. Den går inte i gång så jag måst nog ta och fara med den till rep för att se om de kan göra nåt åt det. Så nu får jag använda min gamla tegelsten,nåja det kan jag nog stå ut med ett tag för jag använder inte telefon så mkt.

Läser endel "mamma" bloggar och kan inte sluta förundras hur mycke pengar alla måste få i fpenning,för det shoppas hejvilt och det är inga billiga grejer heller,bara nya märkes grejer. Ja vissa har det bra. Nåja jag nöjer då mig med att köpa från H&M, Lindex och KappAhl åt lillan,tycker det är onödigt lägga så jätte mkt pengar på kläder åt henne eftersom hon växer som tusan nu...Mammas långa/lilla bäbis ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0