BVC rapport

Nu har Julia sovit i snart 3 timmar tror jag. Måntro om jag ska väcka henne så hon sover åt natten... Nå i af så gick det bra på BVC i dag. Hon hade inte gått upp så mycke i vikt sen sist. Men inte ner  i af. Nu väger hon 6350 och är 66 cm lång. Julia var så duktig,tittade och granskade alla hela tiden hehe. De tycker hon är en uppmärksam liten tjej,ingen som sover bort sin barndom direkt :-)

Ska i af ligga i som bara den med pureér och frukter i dess like. Kan kankse bli lite väl enformigt med bara gröt hela tiden har jag tänkt. Men jag gav henne Mango och Päron puré i dag ,var väl lite si och så med det hon grimaserade så det var nog lite surt kan tänkas.

Sen efter besöket gick vi på en promenad...svettigt som bara den. Men Julia fick sova en stund i af. Sen åkte vi och handlade lite middag. Annars har jag inte så mycke mer att berätta. Ev. att vi åker till stugan i morrn,ta vara på det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0