Bad day

Mycket grin och protester har det varit i dag så det skavt i öronen. Jobbigt när hon har såna dagar då inget duger. Skönt när hon väl somnar i kväll så man får lite lugn och ro. Hade ju tänkt se en Wallander film ikväll men det vara bara glömma. Så klart kan ju inte humöret alltid vara på topp,jag vet ju själv hur det är. Hon är ändå alltid min skatt som jag älskar mest i hela världen :-)

För ett tag sen beställde jag en rutig klänning åt henne på rea från H&M och den kom i fredags och hon blev såå fin i den,lite stor för jag beställde i strl 80 men bättre för stor än för liten tycker jag. Den ska hon ha på sig nu under jul och nyår!

Har varit på promenad nu i kväll och det var så skönt komma ut i friska luften,tycker det är lite dålig luft här inne ibland. Nu har jag bara nån enstaka julklapp kvar som jag ska köpa nu i veckan,kanske i morgon eller tisdag. Åker väl till Kalix på tisdag eller onsdag. Riktigt längtar till julafton för att det är så mysigt med julmaten,julklapparna och allt vad nu julen innebär. Men någon julkänsla har då inte infunnit sig. Det är väl så med åren att ju äldre man blir så har den inte så stor betydelse. Annat var det ju när man var liten då kunde man inte sova om nätterna för man var ju så nyfiken på vad det var i paketen :-)



Efter promenaden i går var man rosig om kinderna och hade en röd liten näsa. Lika glad för det. Söt ungen ;)




Njuter av vällingen. Gott gott!




Kommentarer
Postat av: Birgit

Vad söt hon är.. Är väl tänder pågång....!!

2009-12-22 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0