Julbak

Nu i eftermiddags så fick jag mig ett sånt där sug efter att baka,händer inte så ofta numera. Då och då kommer det. Det är ju inte som när man var yngre,då bakade man nästan varje dag :-) Men det är kul att baka tycker jag. Det är underskattat. Det fick bli Lussebullar. Gjorde det förra julen också så jag kanske ska börja ha det som en tradition här hemma. Förra julen gjorde jag också knäck men det vet jag inte om jag ids göra detta år,det tar sån lång tid, för nu har jag ju lilla Julia att ta hand om också men men who knows. Kanske det där suget kommer igen inom en snar framtid! :-)


Gott gott med Lussebullar!


Kommentarer
Postat av: anders

Hej där!!vilka snygga bullar (om man kan kalla bakverk snygga)man blir ju riktigt sugen..håll dom varm på torsdag kommer vi och smakar av dom,,kramar från oss!!

2009-12-15 @ 10:01:56
Postat av: Sara & Julia

Jaa ni är så välkomna :-)

2009-12-16 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0