Julklappar

Har just sett klart Idol finalen och det var ju Erik som vann vilket inte var speciellt oväntat. Men tyckte Calle var bra han också. Det var två duktiga killar helt enkelt. 

I dag har vi varit på lite julklapps jakt,fast tyvärr blev det inget köpt för min del. Varför ska det alltid vara så svårt veta vad man ska köpa åt folk i julklapp? Är samma visa varje år. Men det är väl ett tecken på att man har typ ingen fantasi öh t. Tycker ju att det är roligt ge bort julklappar,är nästan roligare att ge än att få. Fast mina päron var i Haparanda i dag så jag skickade dom till IKEA för att köpa lite julklappar åt endel personer. Ska bli intressant se vad de köpte. Men tack för att ni hjälpt mig med lite av julklapps inköpen, är säkert fina julklappar, jag litar på er. Ni har bra smak :-)

Men vad ska man köpa åt Julia egentligen,kanske en sån där bräda man hammrar på. Eller en docka kanske? Ähh få fundera på saken. Ska också bli intressant se vad Richard kommer köpa till mig. Är ju som lite speciellt när det är från ens pojkvän :-)

Är gräsänka i kväll då Richard är på julfest med sitt jobb så jag och Julia har fredagsmyst själva,men det har gått bra det med.  :-)


Julia i min gamla sparkdräkt av märket "Småfolk" som jag haft när jag var liten,så sööt :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0