Kaaaaalt som f*n

Knastrar riktigt under fötterna när man går där ute. Är kallt som fan nu -18...brr jag ryser bara jag tänker på det. Men jag var faktiskt ute på en promenad nu i kväll,helt själv var jag vill inte ta ut Julia när det är så kallt. I går så fotagraferade vi Julia ,reggade upp typ en egen fotostudio här hemma och tog då några fina bilder till att ge i julklapp åt några släktingar. Men det var inte det lättaste få henne att sitta still,men några bra bilder blev det trots allt. Kan lägga upp några bilder här sen nån gång.

Stackars gumman,hon ramlade med ansiktet i golvet och slog i sina framtänder så hon började blöda lite. Hon vill hela tiden att man ska gå runt med henne eller så ställer hon sig upp utan att vi är med henne och då är det ju lite vingligt. Ska bli skönt när hon börjar lära sig att gå själv. För annars riskerar man att få rygskott innan året här är slut. Hon blev ju 10 månader i går,min stora tjej :-) Och mammig är hon också har jag märkt,hela tiden vill hon vara med mig och följer efter mig vars jag än gå. Är jag på toa så står hon bakom dörren och vill in :-9

I morgon kommer min yngre bror hem från Malmö för att fira jul här uppe med oss. Så när pappa har hämtat han från flyget i morgon så kommer de förbi hit och hälsar på och äter middag. Ska bli så kul träffa brorsan igen och pappa också såklart,fast han har jag ju nyligt träffat hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0