Snyft

Just sett minnes cermonin för Michael Jackson. Har stor bölat flera gånger. Jag är så känslosam och blödig så det bara kommer tårar. Låter ju sjukt egentligen för man kände ju inte han privat så att säga men ändå så sörjer man på ett vis. Tycker så synd om MJ:s barn nu är de utan sin pappa, så hemskt. Såg talet med hans lilla dotter på slutet och då brast det totalt för mig hujja. 

Lyssnade inte så mycket på hans musik när jag var yngre,är mer nu när jag är äldre som jag lyssnat lite mer och tycker det är jävligt bra dans musik.
Tacka vet jag Spotify! Där kan man ju lyssna på all musik hur mycke man vill. Min favvo låt med MJ är nog Bad.

Puhh nu är jag helt slut efter allt bölande hehe. Ska gå krama lilla Julia nu. Är så glad jag har henne hon är mitt allt ♥

Ta hand om er därute!

R.I.P. Michael Jackson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0