Måndag

Blir så förbannad...Var ner till tvättstugan i eftermiddags och snörde i en tvättmaskin. Såg når ja skulle torka kläderna att filtren i tumlarna inte var rengjorda,full med damm och en massa hundhår. Jävligt fräscht (Not!) Och så var tvättmedelsfacken alldeles kladdig och geggiga. Jag är ju som tvungen ta bort det där för annars får ju jag gå för det *suck*. Och så såg jag tass avtryck på golvet och djur får ju inte vara där,står det klart och tydligt på en skylt! Dom som äger hundarna är så jävla lata,de rastar hundarna utanför husknuten så det ligger titt som tätt hundskit här lite överallt.

Ne nu ska jag sluta klaga,men jag blir bara så irriterad när folk inte kan städa undan efter sig. Speciellt när man bor så här i lägenhet där man delar tvättstuga m.m med andra det hör ju till folkvett tycker jag!

Jag och lilla J har varit på en promenad idag innan det började regna! (Konstigt väder det är). Och så har jag lagat middag det blev stekt kyckling filé med bacon och paprika, till det åt vi nudlar och sötsur sås. Mycket gott! :-) I morgon kanske vi traskar in till stan en sväng är länge sen jag varit dit och kollat.

Ciao så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0