Lördag...snart söndag

For till Kalix i dag och hälsade på mina päron. Har inte varit hit på jätte länge så jag är hos dom nu,var inte direkt planerat vi skulle sova över här heller men tänkte ändå att mamma vill nog ha lite sällskap och Richard vill nog ha en liten mini "semester" från oss, kan nog va skönt även fast han inte vill erkänna det ;-)

Vi har gått lite på stan här en stund. Mamma köpte ett till par strumpbyxor med ankstjärt i rosa åt lilla Julia och de va såå fina! Så var vi förbi min äldre bror och hälsade på, de håller på måla huset så de har fullt upp. Det bjöds även på färska jordgubbar,hur gott som helst. Julia fick även pröva att gunga tror att hon gillade det rätt så bra för hon sa ingenting. Nu i kväll så har jag och mamma varit på en promenad i det härliga vädret så skönt fara runt och strosa. Satt en stund nere vid campingen och tittade på båtarna som for förbi där.

I morgon kväll/ef åker vi väl hem igen. Fick ju låna bilen av Richard vilket var snällt!
Julia sover nu så jag ska nog också gå alldeles strax. Ska först plöja igenom lite bloggar att läsa :-) Lägger också in en  bild på Julia  från dopet som jag lovat. 



Visst är man stilig?! :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0