Jahopp

Har en låt på skallen som jag har gått och nynnat på HELA jävla dagen. Den maler och maler i huvet på mig hela tiden jobbigt det där... Säger då inte vilken låt det är för den är så pinsamt dålig :-P

I dag har vi varit duktiga och städat hela lägenheten eller det mesta stod ju Richard för. Jag har ju J att ta hand om. Fast lite kunde jag hjälpa till så jag hade henne i selen en stund. Köpte ju lite nya grejer på Ikea till badrummet ,nu så går det i rött. Och det blev himla fint måste jag säga :-)

Jag och lilla J tog oss en promenad nu i kväll,var ju så himla fint väder. Det är härligt gå på kvällen för då är det inte så varmt och inte lika jobbigt för mig och J. Sen så tog jag och badade henne och det gillade hon som vanligt hon e så go när hon är blöt i håret. Blev lite gröt i dag till lunch. Fast hon vill inte ta från flaskan nu när jag ska ge henne vatten eller välling,icket hon dricker nåt. Vad ska man göra åt det? nån som har nåt tips? Hon använder ju inte napp heller skall tilläggas!

I morgon börjar Luleåkalaset i stan, är gratis inträde så man ska väl passa på fara och kika lite. Kan väl inte se på så mycke framträdanden eftersom det  är så hög ljudvolym för Julia. Blev aldrig att fara in till stan i går. Tänkte jag sparar mig tills i morrn istället. Troligtvis så kommer mina päron hit också så det ska bli kul. Blir väl att äta nån god middag ute på stan hade vi väl planerat. Myysigt värre! :-)


Sötnosen min ♥




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0