Irriterande

Hello!

Vaknade i dag av att jag hade så ont i stortån,har fått nageltrång (mindre roligt) och det pulserar som fan ibland. Så nu vill jag helst bara gå i mina s.k "foppa" tofflor. Alla mina sneakers är så satans varma så fötterna badar i svett varje gång man använt skorna! Plus att de har blivit lite för små, kanske är så att mina fötter växt en aning?! hmm....skumt. Nåja nog pratat om det.

I går var vi en sväng till Piteå. Pdol startade ju då så vi gick runt där på stan och kikade på marknaden. Är som mysigt där i Piteå,har alltid varit lite småförtjust i den staden. Men i a f så  köpte dock inget speciellt,bara lite små plock. Hade ingen kamera med oss,vi upptäckte när vi skulle fara att batteriet var helt slut så den fick stanna hemma för uppladdning.

I morgon åker vi till stugan igen,blir att vi övernattar där en natt så det kommer bli mysigt. Ska ta och köpa lite godsaker att ta med dit. Då blir det fiske. Och så ska vi åka lite båt,det är så sköönt och svalkande  när det är varmt. Ska ju bli fint väder nu i några dagar till.

Jag och Julia har varit på promenad i dag. Men nåt som jag blir såå irriterad på är när dessa jävla ungar med mopeder kör på gång och cyckel vägar (fast det är förbjudet) och så kör de som dårar,kommer snart hända en olycka har jag en känsla av. Och så gasar de på lite extra när de passerar mig och om Julia då sover så vaknar ju hon  för de låter ju som fan och det är ju ett tecken på att de är trimmade. Fattar inte vad föräldrarna tänker på!

Nå nu har "bitterfittan" predikat färdigt för i dag! ;-)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0