Stugan

Jag och lilla Julia åkte till stugan i går förmiddag och kom hem i morse vid halv 12 ungefär. Var faktiskt första gången jag sov över där och de har haft stugan nu i kanske 4 år eller nåt sånt! Vet inte varför det blivit så. Man är väl mer en stadsbo än en landsbo även fast jag gillar att vara ute i naturen och är uppväxt på landet. Jag blir så fort rastlös numera har väl med åldern att göra kanske. Tänkte nästan sova över en natt till fast då hemma i Kalix men jag och Julia längtade så mycket efter pappa Richard så vi åkte hem idag :-)  Vi kommer ändå att ses på lördag igen för då ska vi på 2 års kalas.

Var ju tänkt att Julia skulle få sin 5 månaders vaccin på Bvc i går men det fanns inte tid för det på hela veckan så det kommer inte bli förrän på måndag. Hon blev ju nämligen hela 5 månader i går... min gumma växer så det knakar! :-)  I kväll så har jag badat gumman och det tyckte hon var så skönt hon säger aldrig nånting vilket är skönt, jobbigt om man måste tvinga dom till det. 

Nåja kanske dags för att se på lite tv innan sängen kallar! 

Julias nya pose- hålla sig i fina foten. Det  
gör man väldigt ofta! ;-)


Måste bara visa de fantastiskt fina blommorna som mamma har i stugan. Är de inte vackra så säg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0