Hemma igen!

Nu så e vi alltså hemma i Luleå igen. Vi har haft det såå mysigt hos mommo och mofffa :-) Fast i dag så har Julia varit  ledsen. Hon har skrikit och gråtit mycke...misstänkte nästan att hon skulle vara sjuk om hon hade blivit förkyld och fått feber. Fast febrig kändes hon då inte!  Men hon har nyst och hostat lite mer än vanligt idag. Stackars liten, hon var helt otröstlig! Fast jag misstänker nästan att hon  haft ont i maggien för hon har inte bajjat nåt idag och det brukar hon annars göra flera ggr/dag. Nåja det är inte lätt veta vad som är fel när de inte kan prata dessa småttingar. Bara hon är nöjd så är jag nöjd. Min lilla gumma!

Vi tog oss en promenad till broder i dag också,for förbi Coop och köpte oss lite frukt och gjorde en frukt sallad hos dom...gott var det. Jag är som lite dålig på att äta frukt faktiskt. Skulle behöva skärpa mig på den fronten. Vitaminer är ju viktigt att få i sig speciellt nu när man ammar. Julia fick även smaka på lite potatis, tror hon gillade det för det såg ut som att hon nästan "tuggade" hihi.

Hmm få se vad som händer i morgon. Har ingen planerat än sålänge. Kanske att man far och kollar på nån present åt Vidar. Tror jag vet va jag ska köpa. Strax väntar sängen så jag ska gå göra mig iordning. Julia sover sen några timmar tebax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0