Lite shopping

Var lite shopping i går för endel av pengarna som hon fick på dopet. Köpte dock inget på rea,tyckte det var så urplockat. Gick till KappAhl på Strand Gallerian här i stan... de har 50% på allt i butiken för att de ska flytta ihop med butiken i Smedjan i stället. Men sån jävla kö det var där så jag sket i att handla nåt. Köpte då capribyxor,en bodysuit och en kortärmad body åt henne så hon har lite lättare kläder nu när det är så varmt. Vill ju inte hon ska svettas i denna värme det mår hon nog inte bra av. Även fast jag tror att små bebisar inte är så känsliga för värme. Jag är väl en riktig hönsmamma som det kallas hehe. Man blir lite så där nojjig- hur ska jag nu klä henne kommer det bli för varmt/kallt med " dessa" kläder. Aja nån gång ska man väl lära sig.

Har även hunnit tvätta lite idag,jag sprang ner och snörde i nåra maskiner. Tvättade upp hennes nya kläder för de kändes så styva. Och hennes nya sängkläder som jag köpte på Ikea tvättade jag också så de skulle bli lite mjukare. Ja det är redan 1:a juli i dag fasen va tiden går fort. Men härligt med sommar i af ska inte klaga på värmen :-)

Få se vad vi hittar på idag kanske åker till stugan eller besöker nån strand. Kan ju inte sitta inne hela dagen de är då ett som är säkert. En bild på gårdagens shopping kommer här:


Bodysuiten är köpt på Lindex. Likaså den gröna bodyn med äpplen på. Och capribyxorna är köpt på H&M! Och så de nya sängkläderna som jag nämt tidigare är köpt på Ikea. Fint va!


Och så min lilla gumma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0