Sommaren är kort

Vilken dag det har varit  eller rättare sagt vilken värme det har varit i dag. Man blir så slö och orkeslös när det är varmt både inne och ute. Men som sagt jag ska inte klaga för sommaren är så pass kort så lite värme ska man ju tåla.

I går var vi till stan och kollade ,var inget märkvärdigt där måst jag säga. Är mest bara en massa rackel och krims krams på marknaden. Var även förbi till tivolit på södra hamn men det var så stojigt och högljutt där vilket Julia inte gillade så vi drog därifrån rätt så snabbt. Men nåt som jag uppmärksammat är ju alla dessa  gravida kvinnor överallt ,tycker var och varannan är på tjocken, helt otroligt egentligen. Är nog en riktig babyboom i år!

Sen åt vi  middag på Anatolia,är en slags turkisk reaturang som ligger i centala Luleå. Har aldrig ätit där förr så förväntningarna var väl rätt så höga från oss. Vi alla åt Entrecoté med pommes och sås till det. Nog har man ju ätit godare om man säger så men det gick an ändå. Fast själva besöket där gick väl inte så jätte bra, för Julia började skrika hejdlöst efter ett tag vilket inte var så kul. Tur att ingen annan satt inne i restaurangen de hade  nog inte blivit så glada då.

Hon fick även kläder av hmm få se nu från min mammas faster bli det. En byx dress typ och så en body och byxa i samma mönster,jätte fina var dom...lägger ut bilder sen så få ni se :-)

Nu väntar Julia på att få äta sin sista måltid för i dag innan läggdax så dax att kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0