Ny vecka

VIlket trist väder det har varit senaste dagarna. Så här kallt som 14-15 gr kan jag inte minnas att det varit på länge. Nåja nog om det. Mina föräldrar har varit hit på besök idag. Var på lite affärer och kollade. Köpte mig en ny blomkruka på Blomsterlandet att ha i köket det var de enda. Jo jag har faktiskt ännu inte lyckats döda de blommor vi har här vilket är helt otroligt. 3 st livs levande "varelser" inte illa det kan jag ju säga. Max 1/2 år ger jag dom nå vi får väl se, för antingen övergöder jag dom eller så dör de av uttorkning.

Har även fått låna en hoppgunga av Hanna en som Vidar har haft. Fast han gillade inte den så det ska bli intressant se hur Julia reagerar på den. Fast vi måste köpa skruv att ha i taket så den sitter ordentligt så den är inte uppsatt ännu. Ja jag undrar om Julia nu har somnat för natten,vi gick och vilade oss vid 8 tiden och än har hon inte vaknat. Lill plutten har inte sovit mycke i dag så hon var nog rejält trött. Charmtrollet vårat :-)

Hmm  lilla Vidar fyller ju snart 2 år och jag vet fasen inte va jag ska köpa i present fast mamma rekomenderade nåt med Byggare Bob så jag får väl ta och spana efter det nånstans. Blir väl på Barnens Hus kanske fast det är ju så dyrt där.
Var förbi där en sväng i går men glömde totalt bort kolla efter nån present. Köpte bara en febertermometer som vi har tänkt skaffa länge. Måst ha det nu om Julia nu nån gång skulle bli febrig. Hon ska ju ev nästa vecka få sitt vaccin igen och då kanske hon kan få lite feber,tror hon hade det förra gången hon vaccinerade sig.

Har sett filmen The Wrestler i kväll, det var en mycket bra film måst jag säga. En stark 4:a av 5 möjliga. Brukar inte gilla drama filmer men denna var superb. Så den kan jag starkt rekommendera!
Julia fick så fina presenter i dag av sin mommo och moffa. Tack så mycket säger vi! En prassel bok fick hon som hon verka gilla vääldigt mycke, en sparbössa som är en jätte söt elefant med rosa öron, byggklossar med låda (fast hon är lite för liten för dom än) Och så en rosa flodhäst som ser ut som mig haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0