Inget nytt

Well det har inte hänt så mycket här hemma måst jag säga. Richard har jobbat en hel del så man har som int tagit sig nånstans. Det här vädret är så trist  fast det verkar ju ska bli bättre till helgen. Fan nog börjar man bli gammal när man klagar på vädret jämt och ständigt och kollar på väder sidor på nätet titt som tätt ;-)

Har nu upptäkt hur gott det är med mango. Åt upp nästan en hel själv i morse det är nu min nya favorit frukt. Ska ta och göra nån god smoothie till frukost i morgon tror jag. Då ska nog Julia få sig en smakbit  också fast då måst man ju givetvis mosa den.  Jag och Julia var ut en sväng i kväll här utanför oss innan det började regna för att fota lite. Hade henne i selen så det gick ju inte så jätte bra. Hade förhoppningar på att få se en igelkott men icke det. Det är som att,tar vi med kameran så ser vi ingen men tar vi inte med den så ser vi flera styck. Sicket problem va?!

Nåja nu väntar sängen snart ska bara få Julia att somna först.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0