Det gick bra

Besöket på BVC idag gick bra som alltid. Hon väger nu 5820 och är 62 cm lång över havet. så jag hade liite fel,jag trodde faktiskt att hon skulle väga över 6 kilo. Mammas stora tjej är hon ju nu :-) Vi var även på Barnens Hus och kikade. Pappa R köpte en jätte söt bitring med skallra, ...låt mig presentera Pingu!!  Det såg man ju jätte mycket på tv när man var liten. Han är ju bara för söt denna pingvin :-)  Och Julia gillar honom redan ;-)
Jag köpte en laban scarve åt henne i rött. Såg när jag kom hem att det står 50/56 på den missade det totalt,då undrar jag om hon kan ha den. Fast jag tyckte ändå att den satt rätt ok,kanske att man far förbi dit i morrn och kollar om det inte finns i större storlek så tar jag det is f.

I morrn blir det nog att strosta på stan en stund pappa R är ute efter ett par nya byxor att ha på dopet om 2 v ungefär. Och så ska vi ta och köpa  en present och beställa blommor åt hans syster som tar studenten nu på fredag. Hoppas att vädret blir bra i morrn för vi hade nog tänkt traska in till stada. Nåja det var allt för denna gång!

Ciao!
Pingu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0