Torsdag

Det har inte varit så mycket bloggande av mig  de senaste dagarna,har som inte haft nåt bra tillfälle eller lust. Julia kräver ju min uppmärksamhet hela dagarna så man underhåller och busar runt med henne mestadels :-) . Ja på måndag ska vi till kyrkan och prata med prästen angående dopet som är nästa helg. Ska bli intressant. Är också så himla nyfiken vad vi kommer få från kommunen,får nån present för att man skaffat barn typ. Hoppas det är nåt man kommer ha nytta av. 

I dag har jag och Julia varit på stan. Hör och häpna jag köpte en tunika åt mig själv. Var inne  på Gina Tricot och prövade en hel bunt med kläder och hittade en som jag fastnade lite extra för en blå vit randig lite längre modell. Kostade bara 149 kr. Ville som ha nåt nytt till i morrn eller på dopet. Har en klänning sen tidigare som jag också tänkt ha men vet inte när jag ska ha den. Den är vit och turkos. Nåja få se hur jag gör. Nåt mer köpte jag inte,för Julia var vaken i stort set hela tiden jag var på stan och hon började ju grina då efter ett tag så jag var tvungen halv springa hem för hon verklignen tok skrek. Hon ville bara inte ligga i vagnen.

I morgon är det ju midsommar,då kommer vi att åka till stugan och vara där. Vi kommer att bli en hel del folk så det kommer att bli kul. Jag längtar :-) . Vädret hur blir det montro?!...hoppas ju såklart på sol men jag har en känsla av att det kommer spöregna det är ju svensk sommar vi snackar om.

Hoppas ni alla får en härlig och trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0