Ikea besök

Det vart en Ikea tripp i dag för hela slanten. Länge sen man var dit sist. Nå i af så köpte vi en hel del saker,mest år Julia då. Men vi köpte oss ett nytt vitrin skåp i lite gammal dags stil i vitt såklart. Är jätte fin. Vitrinskåpet vi har nu är för rangligt. Tänker då mest på Julia då hon ska börja lära sig gå att hon klänger på saker och ting  och den (skåpet) kan vicka på henne. För denna nya kan man fästa i väggen vilket ju är skit bra ur säkerhets synpunkt. Sen blev det lite andra saker till själva hushållet som bestik,tavel ramar,tallrikar,assietter en blom vas mm.

Och så köpte vi  grejer till när hon ska börja äta vanlig mat som tallrik,bestick,mugg,haklappar. En skallra och så en matstol som hon redan är jätte förtjust att sitta i och till den en stöddyna också så hon inte tippar omkull. Få se när jag ska börja ge henne lite smakportioner, tycker bara att det är så behändigt att amma...och billigt om int  annat :-)

Och i dag så kom presenten från själva komunen som jag berättat om tidigare det var en mobil att ha i vagnen och det var som små figurer formade i texten Luleå vilket jag tyckte va häftigt. Och så fick vi en hel del rabatter på olika barn butiker här i stan.

Julia har varit så duktig i dag när vi har gått där på Ikea,inte har hon sagt mycke..bara när hon vill upp i famnen så skriker hon lite. Så jag har mest gått med henne i famn och det gick hur bra som helst.

Jo jag var på återbesök på Kinesiologikliniken igår,berättar mer om hur det gick en annan dag. Är för trött för att skriva om det nu. För nu kallar sängen!


Julia i sin  nyinköpta stol med hennes nya skallra i högsta hugg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0