Torsdag

I dag har vi fyndat lite på Rea åt lilla J såklart,vi åkte ut till Storheden i brist på annat. Ska visa nedan vad jag köpte. Tänkte att hon måste ju ha nå fina sommarkläder. Nu är det bara en klänning till dopet som fattas. Fast den ska jag nog köpa när mamma är med för jag kan inte bestämma mig annars,finns ju så mycke fint. I  går så var vi ju på stan i några timmar och letade efter ett par byxor åt R nå till slut så hittade han ett par svarta chinos på Dressman helt ok byxor att ha nu till midsommar och på dopet. Tycker att det ska bli riktig sommar nu med sol och värme det är ju så kallt ännu på dagarna (för det mesta).
 
I morgon ska vi på student avslutning då R:s syster tar studenten,ett tag sen sist man var på det hmm ja det är 4 år sen då brorsan tog studenten. Är hela 9 år sen jag gick ut eller egentligen 10 år för jag gick ju om ett år. Kan inte fatta att det är så pass länge sen.



Bodyn längst till vänster köpte jag på Lindex för endast 29,50. Kjolen köpte jag på H&M för 29,50. Mössan köpte jag också på H&M för 39,50 och hårbandet även den på H&M för 19,50 Kr. Billigt och bra :-)


Avslutar med en låt som jag gillar just nu, här med Lady Gaga : http://www.youtube.com/watch?v=riNX2eHLw5E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0