090602

I dag har jag och lilla Julia strosat på stan en stund. Det blev såklart lite shopping åt Julia,var som ute efter nå skor åt henne märkte att det inte finns så mycke av den varan inne i stan ia f inte i den storleken hon ska ha. Men jag köpte dessa fina på KappAhl för dryga 50 lappen. Och så kikade jag in på Hafva butiken,har aldrig varit in där förr. De hade ganska fina barn kläder där men lite väl dyra tyckte jag. Men jag köpte en sån där Bodyförlängare, en skitsmart idé. För då kan man ju ha den där favoritbodyn som man alltid har ett litet länge tag,vilket är very nice tycker jag :-) Och så köpte jag ett par fina vita sockar med rosett på, de också köpt på KappAhl.

I kväll blir det att kolla på Hells Kitchen på tv 3,är två avsnitt efter varandra. Krockar iof s med Desperate Housewives men jag får kolla reprisen av det på söndag i stället eller när det nu var. Ne nu ska jag gå och ta hand om disken,ser ut som fan här på bänken. Tjing!




Dagens shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0