Hello there!

I går var jag och Julia och träffade mammagruppen och deras bebisar. For till en tjej som bodde på Skurholmen inte så långt ifrån oss. Julia var nog minst av alla bebisar,alla tyckte hon va så liten. Även fast hon inte var yngst. De säger så olika,vissa säger att hon är lik mig medans andra säger hon är en kopia av pappa R. Nåja hon är en fin blandning av oss båda :-)

De flesta tyckte tiden på BB var hemsk,tråkig och inget att göra. Jag tyckte det var rätt mysigt fast visst blev man lite uttråkad för det fanns ju inte så mycke att göra där. Man fick ju int ens lämna själva avdelningen för risken av bakterie virus. Ja jag fick ju det men inte Julia och hon kunde man ju inte lämna där.

Idag har vi alla jag Julia och pappa R varit ute och strosat runt bland skog och mark kan man väl säga. Vi var säkert ute 1,5 timme va himla mysigt. Så nu har vi nog hittat oss en väg att gå som vi ska ta flera gånger.
Nu ska jag ta och kolla på lite kläder åt Julia på H&M:s hemsida har 50% rabatt där. Är som ute efter nån kjol som hon kan ha till sin fina Hello Kitty T-Shirt som hon fick för ett tag sen. Tjiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0