Helgen som varit

Ja i fredags så var vi ju på studentfest eller avslutning,ja vad man nu ska kalla det. Var himla trevligt,men så mycke folk det va där på utsläppet. Hade Julia i selen för vi ides inte dra med vagnen dit. Blev lite för mycke  stoj för Julia ett tag, för hon börja smågrina så jag tog henne ur selen då vart hon gladare igen. Sen for vi hem till R:s pappa och där åt vi smörgås tårta och en student tårta,mycket gott. Och sen efter ett tag for vi hem och kollade film.

I går for vi till stugan även fast det var lite trist väder,men det var trevligt ändå. Båda mina bröder var där också alltid lika  kul vara hela familjen samlad. Och lilla Vidar han är så busig, vilket bus det kommer bli nästa sommar med Julia,då kan hon ju gå. Är så gulligt med små barn som leker. Vi försökte även ge henne lite mosad banan men det spottade hon ut direkt,äckligt tyckte hon,samma visa var det i dag när jag prövade ge henne mosad potatis :-)

I dag har det inte varit någon produktiv dag,låg i sängen till 12 typ *fy skäms* på mig jag vet,men jag var så trött. Fattar inte varför men jag var som en klubbad säl i morse. Men vi trotsade regnet i eftermiddags och for ut på en promenad det var ändå skönt på ett sätt komma ut lite. Så denna dag har gått himla snabbt. Vips så är det snart dax gå sova!


Här försöker morfar ge Julia en korvbit och den såg föga intressant ut hihi om hon åt den eller ej kan ni ju gissa själva ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0