Varmt

Puhh så varmt det har varit i dag även fast jag nu inte varit ute så mkt. Bara till affären och hem. Jag har hållit på städa lite här hemma inför i morgon. Min mormor kommer hit innan dopet hon har inte varit hit nåt så hon vill passa på se medans hon är i stan. Blev då glad när jag hörde hon skulle komma,för jag vet att hon gruvar sig lite för stora folksamlingar. Vi känner oss lite nervösa inför dopet för man vill ju som att allt ska klaffa,vilket jag tror att det gör men ändå. Dessutom så är det ju inte hela Luleå som kommer dit utan bara nära och kära. Jag har även tagit på mig att läsa en dikt så få se hur det ska gå.

Har ätit en kalkon sallad idag är som gott med nåt lättare så här i värmen,då vill man som inte ha en stor grillad köttbit. Till det hade vi sånt där bröd med vitlöks smör i som man sätter i ugen och dom blir som nybakade. I morgon kommer det serveras smörgåstårta och gräddtårta+ fika till efterrätt yumee! Kommer bli uppåt 20 pers i morgon va det ser ut som så vi har lånat lokaler av kyrkan för det hade nog blivit lite trångt här hemma kom vi fram till.

Nu ska jag till tvättstugan, passade på slänga i en maskin medans det är ledigt. Hade nå kläder där som Julia ev behöver i morgon.

Tjing så länge!

Jo jag kanske slänger in nån bild i morgon från dopet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0