Bloggberoende

Så nu har lillan somnat, få se hur länge hon sover. Jag är vaken en stund till de andra har gått och sova. Är inte speciellt trött ännu. Sitter här och surfar runt lite,en grej som jag har upptäkt är att jag har blivit lite bloggberoende tror jag, alltså jag är ju ingen sån där som uppdaterar min blogg varannan timme typ. Utan jag läser andras istället. Tycker det är roligare :-) Vet inte hur många bloggar som jag följer slaviskt varje dag. Tycker det är så roligt läsa om andras vardag och liv. Som Blondinbellas blogg,hade jag inte en tanke på att börja läsa på för några månader sen bara. Tyckte hon verkade va så töntig på nåt vis men nu kan jag inte sluta läsa den hehe. Tycker hon verkar vara en vettig tjej trots sin unga ålder. Och så läser jag ju endel mammabloggar såklart,de som har bebisar som är i Julias ålder. Roligt jämföra om allt möjligt.

Vilket trist väder det har varit i dag (lördag) regnat om vartannat och kallt som tusan. Men jag och Julia hann ta oss en promenad nu i eftermiddags utan att vi fick regn på oss så det var skönt. I går hade vi tvättstuga så vi tvättade halva dagen skönt att ha fått det gjort innan helgen. Fick även veta i går att min yngsta bror ,han som bor i Malmö. Kommer upp hit till Norrbotten och ska va här en tid,vilket ska bli kul. Hans tjej kommer hit veckan efter. Så på midsommar kommer hela familjen vara samlade med sina respektive. Jag längtar :-) Kul att ha nåt att se fram emot.

Nåja dags krypa till kojs nu kanske!  Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0