En julskinka har rymt

Jag och Julia kom just in efter en promenad,ni kan ju aldrig gissa vad jag såg vid vägkanten strax utanför där jag bor...jo en julskinka,där låg den och såg så rund och fin ut...jag blev riktigt sugen på att ta hem den och äta som smörgås mat. Varför inte lixom ;-) hehe nä men seriöst man slutar aldrig förvånas av vad man kan hitta där ute.

Tog en bild på den med mobilen,lite dålig kvalité blev det dock. Men nog kan man ju alltid se att det är en skinka som ligger där på bilden .Och lite av min ena sko :-)

                                                                            
Julskinkan



Hörde på radion nu när jag var ut att en man i Göteborg har anhållits i sin frånvaro för att klippt håret av kvinnor på bussen hehe det var lite komiskt att höra,int för att det skulle va roligt om nån gjorde det på mig eller på nån annan för den delen men det lät bara så roligt fast inget förvånar mig på det planet heller vad gäller människor och deras handlingar.

Julia bajsade ner sin body i dag,en av dom finare.Fan tänkte jag,nu är den förstörd. För hon har ju bajsat ner kläder  förr och det har fan i mej inte gå att få bort...blivit som gula fläckar kvar.Inte snyggt. Men så tog jag med Tabort medlet och lät det verka en stund,sen sköljde jag det under vatten.Och vips så var det helt borta :-) Kanske ingen världsnyhet direkt hehe jag var bara så nöjd att det for bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0