Sooool!

Åh! vilket härligt väder det har varit i dag,helt klart de varmaste dagen för i år. Jag och Julia var ut på den vanliga promenaden,var säkert ute 1 1/2 timme nästan. Hur skönt som helst.

Förutom det så har vi varit och kolla vars den där Kinesiologi kliniken ligger så jag hittar dit då jag ska dit på måndag,pinsamt om man skulle komma försent dit bara för att man inte hittar dit,men nu vet jag vars det ligger så det är bra. Jag får göra som så att jag pumpar ut lite mjölk i en flaska som R får mata henne med om hon skulle bli hungrig medans jag är borta dom där 2 timmarna.Ska ta träna henne lite med flaska nu och se vad hon säger,har prövat tidigare,men det gick väl sisådär..nog vill hon ju hellre ha bröstet.

Julia tar ju inte tutte,den spottar hon ut direkt,vet  inte..lite frustrerande är det ju.Den är ju som bra att ha som tröst då hon är trött och ledsen. Men kanske ändå att det är lika bra att hon inte tar den,då blir hon väl så beroende av den sen när hon blir större också. Blir nog snuttetrasa eller tummen som gäller,själv när jag var bebis så använde jag bara tummen. Sånt där kanske går i arv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0