Onsdag

Halloj!

Vilket tråkigt väder ute i dag,har varit hemma i stort sett hela dagen,bara varit och handlat på Kvantum.Är inte roligt vara ute i spöregn,hatar det. Alla vi låg i sängen till kl 12 i morse ungefär,vi har sömngåvor i den här familjen kan jag säga hehe. Julia sov från kl 01.00 till 10.00 för att få mat.  Kan ju tänka hur mina bröst såg ut då...som sprängfyllda ballonger. 

I dag så lagade jag lasagne till middag,var jätte god.Är riktigt stolt över mig själv . Fast då har man ju gått Hotell och Restaurang programmet på gymnasiet..så nog kan jag min sak.
Jag mamma och Julia gick på stan en stund i går och världens snällaste mommo köpte på KappAhl en mössa,fleecejacka och ett par jätte fina jeans byxor åt lilla Julia,då vart man glad hi hi. Fast hon  var mindre glad påvägen hem,då grinade man hela vägen. Och alltid varje gång man tar på henne kläder då vi ska ut så stor grinar hon,det faller aldrig fel,ska bli skönt nu när det blir varmare ute att få ha mindre kläder på sig.

Har funderat på att göra hand och fot avtryck på Julia...men vet inte vars man kan få tag på färg eller sån där lera eller va det nu är.Någon som vet vars man kan köpa det? säg gärna till is f,då blir jag glad :-)

Go´kväll på er! Julia håller nallen i armen :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0