Tjoho!

Go Kväll (natt) !
 
Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag,har inte hunnit.Har mest varit ute nu när det har varit så fint väder. På valborg så hände det ju inte så mkt här.Jag och Julia for ut en sväng förbi majbrasan här på området vi bor på o kollade och  så gick vi  o strosade runt lite överallt. I går så var vi hos Julias farfar och var där hela dagen i stort sett och i dag har jag och Julia varit till min mor och far i stugan deras som ligger i Sören strax utanför Töre. Även min äldre bror Tobias,hans sambo Hanna, deras barn Vidar och hunden Sven var och hälsade på,vi åt middag och hade det allmänt mysigt.

De verkar lova fint väder i morgon igen så det blir väl att ta sig ut på en promenad då. Pappa R är på fest i kväll så han lär nog ligga lågt i morrn har jag en känsla av hehe.Få se när han dyker upp i natt,den lille fisen ;-)

Lägger ut lite bilder från i dag . Stugan sett från Sven,världens goaste och finaste vovve :-)Kusin Vidar som i sommar fyller 2 år.Julias enda kusin :-)Vattnet flödade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0