Fredag

Hej på er!

Kom just hem efter en promenad i kvälls solen,det var great. Lilla Julia fyller 3 månader i dag,tänk va tiden gått fort. Känns som att det var typ i går jag låg på bb och födde fram ett litet docke barn. Nå iallafall då när de är 3 månader så ska de vaccineras mot en massa sjukdomar så vi gick till Bvc och tog sprutor i vardera ben..och som hon grina när de stack in dom,usch va hemskt det var att se och höra henne skrika som hon gjorde...började nästan grina själv. Stackars liten. Hoppas hon slipper besvärliga biverkningar,köpte ia f hem alvedon i stolpiller för barn så att vi har ifall hon skulle bli dålig. Jo när vi kom dit till Bvc så kräktes Julia en riktigt jävla blaffa,kom både på henne själv,vagnen och på golvet,stackaren. Och inget ombyte så hon var alldeles blöt. Var mitt fel eftersom jag hade ätit fil till frulle,tror hon är lite allergisk mot komjölk :-(

Och så har vi varit till Jysk i dag och köpt oss en ny bäddmadrass till våran säng,den vi hade var så tunn och hemsk att ligga på,man låg som i en skål ta mig fan. Men nu har vi köpt oss en som är 8 cm tjock,ska bli hur skönt som helst att ligga på. Köpte min säng i februari förra året så det var ju på tiden med en ny tyckte vi. Och så var vi förbi Suomi Soffa,vi är som lite sugna på en ny divan soffa,vi fastnade för en jätte skön och fin soffa som vi kanske köper oss framöver :-)

Annars så är det inget speciellt inplanerat inför morgondagen. Eventuellt att jag och Julia drar in till stan en sväng bara för att ha nåt att göra. På söndag så kanske vi drar till stugan.Vet nog allt att Julias mommo och moffa längtar efter att få träffa lill gumman ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0