090504

Hello out there!

Julia har slocknat i sin babysiter så jag passar på att skriva lite. Hon har sovit så bra i natt,tror hon somnade vid typ 12 halv 1 och vaknade inte förrän vid 9...det är länge det för att vara hon,men hon sov inte mycke på hela gårdagen så hon var nog rejält trött den lilla damen :-)

Annars  i går så åkte vi ut till Jysk  köpte bl a nya utemöbler (solstolar) till att ha på våran balkong,hittade dock inget bord,för antingen var de för små eller för stora.Så det blir att köpa vid ett annat tillfälle.Så nu kan man i af sitta där och sola om det nu inte blir allt för varmt och  så Julia kan ligga i vagnen och sussa.

Senare på kvällen tog jag och Julia en kort promenad,for förbi affären och handla lite smått och gott. Sen for vi hem och kollade på film . I dag så händer det väl inte så mkt vad jag vet,jag och j tar väl oss en promenad som vanligt. Skulle behöva städa och tvätta här hemma men må inte orka det,jag är lat hehe. Pappa R har farit och jobba 11.30-16...han är duktig han.

I morgon kommer min mamma hit till Luleå en stund,vi ska traska på stan var det tänkt,ska bli kul.Har inte varit på stan på länge,inte kul gå ensam så då ids man inte.R vill ju typ aldig gå på stan heller så. Jag skulle behöva köpa mig nya skor... typ nå sneakers aktigt,kanske ett par Converse...ska spana efter det i morrn.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0