Lördag

I dag kom min mamma på besök  hit till Luleå, vi har gått på stan och kikat, kollade på flera par byxor typ chinos men allt det jag prövar känns fel på nå sätt,sitter som korvskinn. Jag blir så arg så jag struntar i att köpa nå alls och typ alla kläderna man har hemma är för små,så man använder typ bara ett par baggy jeans som börjar bli slitna. Men det är dom jag gillar bäst för de är inte snäva. Och de flesta tröjorna jag har sitter också så snävt,eftersom man har fått så stora bröst nu så allt bara väller över *suck*. Vill helst ha tröjor som inte sitter åt för mycke,svårt då när man ska amma. Så för mig blev det ingenting köpt i dag.

Jag blev även bjuden på middag på Österns Pärla,åt ingefärs biff med lök och grönsaker vilket var väldigt gott. Och Julia sov under tiden jag åt så det var bra :-) Tack för maten mamma! :-)

Julias mommo köpte en jätte söt  rosa T-shirt åt henne på H&M,såklart en med Hello Kitty tryck hihi,men de är såå söta så man kan ju inte låta bli :-) Ska nog ta och köpa ett par matchande shorts eller tights till så blir det hur fint som helst.


Dagens shopping

Kan ju även berätta att vi blev fast i en hiss på Shopping i dag,det var ju mindre kul. Vi fick nog säkert vara där i typ 40 min eller nåt. Tog ju sån jävla tid innan det kom nån och fixade det. Tur man inte har klaustrofobi då hade man ju säkert avlidit där inne. Nå en sak är då säker,jag kommer då inte åka i den hissen på ett bra tag.
Pappa R köpte en ny system kamera i går en Nikon D40 ,så nu kommer det bli att fota mycke mer,få jätte fina bilder på Julia bl a så det kommer bli great. Roligare att ta kort när det bilr bättre kvalitet på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0