Måndag

I dag har jag ju varit på den där Kinesiologi behandlingen från Kl 1 till ungefär halv 4,gick lite över tiden. Nåja i af så gick det bra,hon drog,kände och lyfte i mina armar och ben hit och dit. Väldigt inressant måste jag säga. De "pratar" med kroppen som hon sa. Det var så mycke information så jag kommer int ens ihåg hälften av det,men ia f så fick jag en massa saker bl a Zink och vitamin droppar som ska vara bra för huden. Totalt 5 st flaskor/burkar fick jag plus att jag ska köpa hem 2 grejer till från Hälsokost affären. Kommer bli som en vandrande hälsokost affär hehe.

Och så sa hon att jag ska sluta med mjölk för en tid...(hur nu det ska gå?!) Jag som älskar mjölk ,men det är nog mjölk som är den troligaste orsaken till att jag har klåda och att Julia har fått såna där torra fläckar på kroppen. Så få se om det hjälper. Ska dit på återbesök om ca 4 veckor igen för att se hur det har gått. Får ta och börja dricka havre och ris produkter för ett tag nu. Även använda det i matlagning och bakning. Hon gav mig även 20% på allt också så det var ju bra. Så nu har jag ju unnat mig nåt,endel har sagt att jag måste göra det så nu har jag ju gjort det :-)

Kändes konstigt att var ifrån Julia,låg ju där ibland och tänkte hur det gick för dom här hemma,men det hade visst gått jätte bra. Hon hade tagit från flaskan, lite mjölk som jag pumpat ut  i morse vilket är great. Gumman är ju så snäll. Är så stolt över mina 2 älsklingar :-)

I går var vi i stugan hela dagen i stort sett. Vilket var helt underbart,med sol hela dagen. Och kvälls solen där borta är  så härlig. Är så harmonsikt att vara där,så tyst och skönt...allt man hör är vattnet och olika fåglars läten. Dit ska man då fara om man vill ha lugn och ro :-)

Vi grillade och hade det skönt i solen. Julia var så fin i sin nya Hello Kitty klänning som jag köpte i helgen och så hade hon sin fina rosa bolero till, så sommrigt. Min bror och hans familj kom också över en stund och fikade så det var värre trevligt. Kändes nästan som semester där man satt hihi.

Har inte blivit mycke gjort i dag förutom att jag varit på den där behandlingen satt vid datorn en stund när jag kom hem,käkade sen middag. Sen somnade jag i sängen i ung 1 1/2 tim och då var klockan typ 8 .Var ju tvungen att mata Julia då också så jag fick ligga vaken en stund i sängen. Och nu sitter man här och klockan är halv 10 gahh. Vi hade behövt handla för vi har ingenting hemma i kylen. Nåja det är bara svälta tills i morrn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0