Lördag

I dag har vi varit på Power Meat utställning,det är med Bilar. Min pojkvän är väldigt bilintresserad så vi for och kikade jag och Julia också... hon fick sitta i selen och det gick bra,fast det var rätt varmt. Men hon klagade inget så jag tror hon hade det riktigt trevligt ,fick se en massa folk :-)

I går var vi i stugan hela dagen var rätt skönt även fast det var kallt och blåsigt. Tog några fina bilder med våran nya kamera också. Och Julia har nog aldrig fått så mycke pussar och kramar som hon fick  i går hon var alldeles salig hehe. Men såklart så pussar och kramar vi henne jätte mkt varje dag och det gillar hon då kommer det ett litet skratt :-)

Har för ett tag sen varit och skjutsat R till Ersnäs,han skulle festa  med några kompisar,så jag och Julia är ensamma i kväll,vi har just sett på Robinson och nu sitter vi här och filosoferar. Få väl se om vi måste hämta pappa R sen inatt eller om han får åka med nån annan som är där och inte ska dricka nåt. I morrn vet jag inte vad som händer. R orkar väl inte göra så mycke har jag en känsla av. Men en promenad ska vi väl ia f hinna med,det fina vädret ska väl hålla i sig hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0