Fredag!

I dag har jag och Julia varit en snabbsväng förbi Barnens hus,köpte inget där...vi bara kollade.Tycker det är så dyrt där ,fina saker och bra kvalité är det ju dock. Och så var vi förbi Storheden,var då förbi H&M och jag kunde då inte hålla mig från att köpa dessa plagg åt Julia,såå söta.Riktiga sommarkläder,så nu tycker jag att sommaren kan komma hit.
                                                                                 
Klänningen kostade endast 49.50 Kr och pyjamasen kostade 79.50 Kr. Så har vi ju haft tvättstugan i dag,var hur mkt tvätt som helst,blir mkt tvätt nu när gumman finns.Hon bajsar ner kläderna nästan direkt man sätter på dom hihi.
Annars har det inte hänt så mkt mer,vi somnade i sängen en stund nu i kväll så lär nog ta ett tag innan man somnar för natten. Kanske skriver mer senare ikväll,om inte ha en bra fredagskväll!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0