090525

Måndag och ny vecka,shit va tiden går! I dag har vi varit och gjort lite ärenden vi for till Dollarstore,skulle köpa nytt lysrör till toaletten bl a och så köpte jag för 50 kr nya panel gardiner som jag ska ha i sovrummet och de är jätte fina så de har jag hängt upp i dag och så fick jag i helgen nya gardiner av mamma som jag hängt upp i vardagsrummet ett par vita lång gardiner,blev så ljust och fint här nu.

Och så var vi och handlade på  Ica Kvantum och där köpte vi jordgubbar,årets första hehe. Kostade 40 kr!! asken och de var jätte goda men de är knappast från Sverige dock. Och så gjorde jag en lasagne till middag i dag den blev skit god,har som blivit mitt varumärke hehe. Men det är ju inte speciellt svårt att göra heller.

Vilket konstigt väder det har varit i dag,regn och sol om vartannat. Hoppas det blir bättre i morrn då ska jag och Julia ta oss en promenad..blev ingen idag. Just nu ligger hon och sover i våran säng. Pappa R ska upp tidigt i morrn och jobba få se då hur Julia är i kväll om han får sova i våran säng eller gå in till andra rummet för att få sömn. I gårkväll när vi skulle gå lägga oss så börja hon grina lite,då hörde vi grannen som bankade i väggen då blev jag irriterad för tydligen så får småbarn inte grina nånting verkar det som, hon skrek kanske i 1 minut så gav jag henne mat och hon blev tyst. Åh det är så irriterande,"småbarn ska alltid vara tysta inte låta nånting" *suck*


Varje dag lyser Julia upp min dag med sitt söta lilla leende,igår hörde jag även ett litet skratt så sött så :-) Och dregglar som aldrig förr,hennes tröjor bli dyng sura. Och hon har händerna i munnen hela tiden...tror hon kommer äta upp dom snart ;-) Lyckas aldrig fånga henne på bild när hon ler,men nån dag så ska det bara gå. Här nedan så ser man ett litet leende i af :-)



Smile :-)



Julia sussar. Man ser ofta att hon har ögonen liite öppna ibland fast hon sover,ser så roligt ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0