Konstigt

Nu är vi just hemkommen efter 1,5 timmes promenad,solen kom ju fram nu i eftermiddags så vi passade på. Ser ut ska bli jävligt varmt i helgen uppåt 30 grader,det är annat än vad det var i morse då vi steg upp. Då var det typ 5 grader varmt . 
I morse kom det en kille från Skandia och pratade om barnförsäkringar,var ju en karl från Trygg Hansa hit för nån veckan sen och då tecknade vi en försäkring fast det visade sig nu att Skandia är billigare så vi få se hur vi ska göra med det där. Annars har det inte hänt så mycket mer.

I går hade vi en städardag här hemma...hela lägenheten fick sig en genomgång,var välbehövligt kan jag säga så nu är det rent och fräscht här. Vädret var ju också väldigt passande. Även Julia var med på ett hörn och hjälpte till. Hon fick sitta i bärselen med ryggen mot min mage så hon kunde se allt jag gjorde,hon tyckte nog det var roligt för hon protesterade ingenting :-)

I går  när vi skulle se på filmen Eden Lake,har hört den ska va bra så vi gick och hyrde den på Shell. Men skivan funkade inte så vi gick tillbaka för att byta skiva men den fungerade inte den heller. Lite irriterande. Så han gick dit en gång till och bytte till en annan film som hette Twilight. Den var väl sådär. Men ialla fall vi har hyrt den där Eden Lake en gång tidigare från R:s jobb och den skivan funkade inte den heller,är helskumt. Det är nån som inte tycker att vi ska få se den där filmen tydligen. Nåja det är inget göra åt..
Måste kila Julia ropar på mig!!

Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0