Vill ha mjölk!

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera ser jag. Men det har varit så mkt annat. Blir ju så med små barn Vi har mest varit ute i det fina vädret,ja förutom i går då det spöregnade hela dagen. Hmm annars har det inte hänt så mkt. I dag har vi varit till Julias farfar och äta grillat,det var gott som tusan,fast jag kunde inte äta nå potatis sallad eftersom det innehåller Creme Fraiche så jag fick äta sallad till köttet,det gick bra det med :-)

I morrn kanske R ska köpa sig en ny system kamera,då kan vi fota riktigt fina bilder på Julia bl a. Vi är ju som sugna på en ny tv och soffa också men det får vänta ett tag till ia f. Vi prioriterar lite :-)

Julia har i dag haft på sig sin fina bodysuit som jag köpte för ett tag sen,är storlek 68 så den är lite stor åt henne än,hon drar ju 56-62 nu. Måste jag säga att jag saknar dricka mjölk? VILL HA MJÖLK NUU!!! MJÖLK!! Märker då ingen direkt skillnad än,är väl för tidigt se resultat om det nu är mjölken som är boven i dramat.

 

Julia i sin nya bodysuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0