God natt!

Sitter här nu igen mitt i natten. Somnade ju tidigare i kväll då jag låg i sängen och ammade Julia så jag är inte så trött. Attans inte bra.Då sover man bort nästan halva dygnet nästa dag. Fast de har visst lovat fint väder i morrn så jag ska försöka komma mig upp i tid,säger det varje kväll hehe.

Tiden gå så himla fort ,känns som att man inte hänger med ibland. Sitter och ser på kort från när Julia typ var nyfödd...så hon har vuxit min lille plutt, my god!! Ja hon är 3 månader på fredag och då ska hon och vaccinera sig,usch då ska dom sticka min lilla gumma,det skär i hjärtat på mig.
 
På måndag ska jag på en Kinesiologi behandling mot mitt eksem,hoppas det hjälper..för jag är så grymt less ha denna klåda som jag har nu. Min bror har varit på en sån här behandling för sitt eksem och för han verkar det ha hjälpt så jag hoppas det gör det på mig med. Men det är heller inte billigt att gå på
en sån här behandling fast tycker ändå att det är värt och testa.

Kommer ta ca 2 timmar och då måst jag ju va borta från Julia,hur ska det gå?! har lite separationsångest. Klart att R kan ta hand om henne under tiden jag är borta..det vet jag men ändå,ni vet de riktiga moderskänslorna  visar sig :-)

Nä kanske man ska gå försöka sova då. De andra ligger och snarkar för fullt hör jag.

God natt!                    

                                             
Min älskade lilla Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0