090512

Tjoho i stugan!

Har inte för så länge sen kommit hem efter en promenad,skönt var det. Och Julia sover som en stock ännu. Var även förbi Coop och handlade lite käk,ska laga Kycklingwok med Sötsur sås till...tror det kan bli gott :-)

Jag höll mitt löfte,jag steg upp i vettig tid i morse.Kl 9. Fast såklart så somnade jag ju om en stund när jag matade Julia i sängen. Fy på mig. Men jag måste ärligt säga att man blir jävligt trött av att amma,det tar på krafterna och så blir man väldigt törstig...måste dricka mer tror jag.

Ringde till Örnäsets församling i morse,jag skulle höra om de ännu hade sångstunder och massage för små barn på tisdagar...men tyvärr hade de slutat för säsongen  fast de kommer ju tillbaka till hösten igen som tur är. Vi hann bara vara dit en gång,tyckte det va som en mysig stämning där med massagen o det. Och roligt att träffa andra mammor och deras bebisar. Men så klart glömde jag ju fråga angående dop klänning,hur mycke det kostar hyra.Äh få ta det nån annan dag istället. Annars kanske jag lånar från min broder,klänningen som Vidar hade när han döptes,få se hur jag gör.

Julia hon pratar och  har sig nästan hela tiden,det låter så gulligt.Och så skrattar hon jämt...så mamma smälter totalt. Finns ingen sötare unge :-)  Ska även visa er en bild på hur det kan se ut på huvudet om man ligger för mycke på rygg :-)
Lill plutten är alldeles kal på bakhuvudet .
Hoppas bara att håret växer tillbaka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0