3:e tanden

Nu i dag så märkte jag att Julia har en 3:e tand på gång på överkäken,så hon har 38 graders feber och varit lite kinkig hela kvällen. Gav henne en alvedon nu i kväll så hoppas det har gått ner lite till i morgon. Gillar inte när hon är dålig. Funderar på det här med vaccineringen,är som både för och emot sprutan. Fast vill ju såklart att inte Julia ska få svinis tänker ju främst på henne då.

Annars så har det inte hänt så mycket i dag,var på läkarbesök inne i stan och efter det gick jag hem för att sen åka och handla mat. Fy fan vad det är kallt ute man är så frusen och huttrar nästan hela tiden t om inomhus även fast elementen är på full effekt, har nämligen en karl som är väldigt frusen av sig också. Men då man  sover så svettas man som en gris i stället, vilka problem man har :-)


I morgon ska vi åka till fotografen för att välja ut några till kort på Julia som mamma ville ha och Richard ville väl ge nåt foto åt sin pappa till julklapp,en väldigt fin julklapp är det ju så han blir nog säkert glad över att få det. Det är ju dags att börja fundera uti det också,jag är sån att jag alltid väntar till sista minuten innan jag bestämt vad jag ska köpa åt folk så det blir oftast panik köp,fan jag måste skärpa mig. Man har beslutsångest och och vet inte vad man ska köpa då skjuter man upp på det för att man tycker det är jobbigt. Därför det alltid blir i sista minuten.

Annars vet jag inte vad som händer,i morgon kväll är det ju Idol på tv så det blir ju att kolla på det,äta gott och mysa. FREDAGS MYYYS det har ni väl aldrig hört förr va hehe ;-)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0