Det kliar...

I går var vi på mamma träff från föräldrar gruppen,det var roligt träffa alla igen och se hur mycket bebisarna har vuxit. Det var pussar och kramar som delades ut bland barnen från höger och vänster, hehe så sött. I dag har vi varit på babysången igen och det var lika roligt tyckte vi. Där fick Julia också en massa pussar från en liten tjej,men då blev man blyg och började gråta. Hon är verkligen poppis min lilla prinsessa ;-) Nästa vecka är sista gången för denna termin,sångledaren visste inte om det skulle fortsätta sen,men jag hoppas då det för det är ju så roligt speciellt för Julia att få träffa andra barn. Och nyttigt framför allt!

Själv mår man väl sisådär, dålig matlust,illamående,matthet och yrsel om vartannat,lite obehagligt faktiskt så jag tror inte jag ska köra så mycket bil. Är biverkningar från en medicin som jag börjat äta för typ 2 veckor sen,hoppas det går över snart. Inte roligt må så här. Blää!

I morgon blir det nog att ringa till VC och beställa tid till läkaren angående mitt eksem,för nu orkar jag inte ha det så här längre,har inte blivit bättre även fast jag smörjer mig flera ggr om dagen med fet salva. Direkt huden blir minsta torr så kliar det som satan över hela kroppen,kan ju tänka hur jag ser ut. Ibland vaknar man på nätterna för att det kliar. Jobbigt är det. Och så är det en till grej,och det är att jag har fått så mycke blåmärken på mina ben och bara där. Och det är ju det att jag inte slår mig eller blir slagen utan de är bara där,dyker upp helt plötsligt precis över hela benen. Konstigt det där,måste ju vara brist på nånting för det är ju inte normalt se ut som jag gör på benen. Är som senaste månaden det har dykt upp vad jag kan komma ihåg.


Kommentarer
Postat av: bk

gör så ring vårdc innan eksemet blir ännu värre....kan annars bli svår behandlad

2009-11-26 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0